סניף ראשון לציון
כתובת: סטודיו יגאל רוזנטל בע"מ הבוצרים 1, כרמים, ראשון לציון. 7549821
טלפון: 050-5246423
סניף חולון
כתובת:
טלפון: 03-9618190

עיצוב גרפי

»
צרו קשר

עיצוב שקיות ניילון

עיצוב מוצר ועיצוב עטיפות בימינו תמיד נעשים מתוך מחשבה על שיקולי פרסום, שיווק וקידום מכירות. אנשי שיווק ממליצים לנקוט בכמה שיותר מהלכי פרסום ומיתוג בכדי ליצור מודעות בקרב הצרכן. לכן, אין להתפלא כי גם שקיות הניילון הפכו לאביזר מעוצב. חשבתם כי עיצוב גרפי מתמקד רק בעיצוב של ספרים, חוברות או מודעות? מעתה תדעו כי מעצב גרפי מקצועי בהחלט עשוי להציע בתוך מכלול שירותי העיצוב גם עיצוב שקיות ניילון שמעורר חשק לקנות.

עיצוב שקיות ניילון וחוויית השופינג

חלק ניכר מהציבור מפיק הנאה רבה מחוויית ה"שופינג". קשה לתאר את תחושה ההנאה שמרגישים כאשר חוזרים הביתה עמוסי שקיות ומוצרים חדשים שנבחרו בקפידה. מבחינת המשווקים, בעלי החנויות והיצרנים, קיים תמיד הרצון למשוך את עיניו של הצרכן ולקדם את המותג המוצע. קידום יעיל של מותג וערך פרסומי בלתי מבוטל ניתן להשיג כאשר גם שקיות הניילון המסופקות ללקוח מגיעות כשהן מעוצבות באופן יפה ומרשים.

אין סוף לאפשרויות

מה ניתן להדפיס על גבי השקיות? ניתן להדפיס כל מה שעולה על הדעת, כאשר אין סוף לעיצובים ולאפשרויות. מקובל כי נעשה שימוש במוטיבים מסחריים, שיווקיים ופרסומיים כאשר לוגו וסלוגן מהווים חלק חשוב מכך. בנוסף, מקובל מאוד כי עיצוב שקיות ניילון כולל בתוכו גם מוטיבים נוספים המקובלים מעולם הפרסום, לרבות כתובת בית העסק, סיסמה שיווקית לקידום מכירות ולפעמים גם הצעות ערך שתומכות בקניה חוזרת. 

ראוי לציין כי המעצב אחראי לא רק על עיצוב גרפי ואפקטיבי (השבחות מיוחדות) אלא גם על תמחור וליווי בכל שלבי ההפקה עד לקבלת מוצר מוגמר. 

עיצוב מקצועי מאפשר הפקות מרשימות יותר בתקציב נמוך יותר!

צרו קשר
סטודיו יגאל רוזנטל בע"מ | הבוצרים 1, כרמים, ראשון לציון 7549821 | טלפון: 050-5246423
צור קשר
טלפון: 050-5246423
פקס: 03-9618191
סטודיו יגאל רוזנטל
תפנית בניית אתרים
תפנית: בניית אתרים | עיצוב אתרים | קידום אתרים | 054-4780798
X:-- | Y:--
בקשתך בביצוע....