סניף ראשון לציון
כתובת: סטודיו יגאל רוזנטל בע"מ הבוצרים 1, כרמים, ראשון לציון. 7549821
טלפון: 050-5246423
סניף חולון
כתובת:
טלפון: 03-9618190

עיצוב גרפי

»
צרו קשר

עיצוב עיתונים וחוברות

בשנים האחרונות ידע הדפוס שינויים ניכרים. התפתחות הדפוס הדיגיטלי, למשל, לצד שיפורים גם במכשור הקיים לדפוס אופסט. אך דבר אחד נותר כשהייה – עיצוב תוצרי דפוס כגון עיתונים וחוברות חייב להתבצע במקצועיות רבה, ללא כל פשרות. עיתון שלא יעוצב באופן מקצועי ונכון יהיה לא נוח לקריאה והביקוש אליו יהיה דל. חוברת או מגזין שיעוצבו היטב, תוך שימוש בצבעים יפים, תוך בחירה מושכלת בגופנים ובעימוד נכון ייהנו מתפוצה נרחבת יותר ויאספו קהל קוראים נאמן.

עדיפות לעיצוב איכותי

למרות שחלה ירידה במספר העיתונים היומיים המודפסים בישראל, חלה עליה ניכרת במספר המגזינים והחובות המופקים ויוצאים לאור. ישנן חוברות בסיסיות למדי המופקות עבור לקוחות מוסדיים, לארגונים שונים או לקהל יעד מצומצם. אך על פי רוב, הדרישה היא לביצוע עיצוב עיתונים וחוברות ברמה גבוהה, בפרט כאשר לא מדובר בעיתון או חוברת המחולקים בחינם כי אם כאלה הנמכרים בדוכנים, בחנויות הספרים או מופצים למנויים.  

אין תחליף למקצועיות

עבודתו של מעצב גרפי שעוסק בעיצוב של עיתונים וחוברות נשענת במידה רבה על כלים ממוחשבים מתקדמים. אך גם תוכנות העימוד וגם התוכנות לעיצוב גרפי המשמשות את אנשי המקצוע אינן תחליף למקוריות, לניסיון, ליכולת מקצועית שנצברת במשך הזמן. אם נחוץ לכם מעצב גרפי לעיצוב עיתון או חוברת או כל דבר דפוס אחר, תמיד בקשו לראות בעיניכם דוגמאות לעבודות קודמות בכדי להתרשם מהתוצר המוגמר. 

ראוי לציין כי המעצב אחראי לא רק על עיצוב גרפי ואפקטיבי (השבחות נייר מיוחדות) אלא גם על תמחור וליווי בכל שלבי ההפקה עד לקבלת מוצר מוגמר. 

עיצוב מקצועי מאפשר הפקות מרשימות יותר בתקציב נמוך יותר!

בהפקת‭ ‬חוברות ‬‬אנו‭ ‬משלבים ‬תהליכים‭ ‬מיוחדים‭ ‬של‭ ‬השבחות‭ ‬נייר‭ ‬כמו‭ :‬למינציה, הטבעות‭,‬ הבלטות‭ ,‬צבעים‭ ‬מיוחדים‭ ,‬לקה‭ ‬סלקטיבית‭,‬ חיתוכי‭ ‬לייזר‭,‬ שטנצים‭ ‬ועד‭...‬

צרו קשר
סטודיו יגאל רוזנטל בע"מ | הבוצרים 1, כרמים, ראשון לציון 7549821 | טלפון: 050-5246423
צור קשר
טלפון: 050-5246423
פקס: 03-9618191
סטודיו יגאל רוזנטל
תפנית בניית אתרים
תפנית: בניית אתרים | עיצוב אתרים | קידום אתרים | 054-4780798
X:-- | Y:--
בקשתך בביצוע....