סניף ראשון לציון
כתובת: סטודיו יגאל רוזנטל בע"מ הבוצרים 1, כרמים, ראשון לציון. 7549821
טלפון: 050-5246423
סניף חולון
כתובת:
טלפון: 03-9618190

מאמרים

»
צרו קשר

עיצוב אופנה

לא חייבים לפצוח בקריירה של דוגמנות בכדי להבין את החשיבות המרובה של בגדים יפים, מעוצבים. בגדים ופריטי לבוש שונים כבר מזמן לא נועדו רק כדי לכסות על הגוף העירום או בכדי לחמם את הגוף בעונה הקרה. בגדים נאים, חולצות וז'קטים, שמלות, חצאיות, עניבות ונעלים יפות (וכן אקססוריז נבחרים) מהווים אפיק בעזרתו אנו מחצינים את עצמנו, את מי שאנחנו. האופנה המעוצבת על שלל אופני הביטוי שלה, זו שאנו לובשים או נועלים, מהווה כלי תקשורת שבעזרתו אנו מביעים את עצמנו אל מול העולם ומספרים מי אנחנו ולפעמים גם מה אנו מרגישים.

עיצוב אופנה כאומנות

אם בעבר רק אצילים ורוזנים נהגו ללבוש בגדים שעוצבו במיוחד, כיום מרבית הציבור נוהג ללבוש מלבושים נאים שעוצבו באופן מוקפד. עיצוב אופנה, אם כן, הינו שלב חיוני עבור כל יצרן בגדים או משווק שמעוניין להציע ללקוחותיו את הערך המוסף שאותו מחפשים הלקוחות, במלבושים השונים. ידע טכני בתפירה ובבדים איננו מספיק בכדי לעצב אופנה עילית. לשם כך דרוש דבר מה נוסף. 

ישנם מעצבי אופנה המתמחים בעיצוב בגדים במיוחד לתצוגות הנחשבות וכן עבור צילומי אופנה להפקות שונות. ישנם מעצבים המציעים את שירותיהם לבעלי עסקים, כאשר הללו מהווים למעשה נקודות מכירה או שיווק שבלעדיהן התוצר לא יגיע לקהל צרכנים משמעותי. יחד עם זאת ובמידה רבה של צדק ניתן לראות את מעצב האופנה המוכשר כאמן, לא פחות. כאשר הבדים השונים מהווים את חומר הגלם המאפשר לרעיונותיו לצאת לאוויר העולם, מביא המעצב לידי ביטוי את תפיסת עולמו ואת האסתטיקה במיטבה.  

עיצוב שתמיד משתנה

עצוב אופנה במיטבו תמיד יהיה בעל ממד זורם, נע, משתנה. מעצבי אופנה במיטבם נוהגים אמנם לשאוב השראה מן הידוע והמוכר אך מוסיפים משהו מעצמם, משהו נוסף, מוטיב שונה ואחר. היכן שואבים המעצבים את השראתם? מהיכן מגיעה היצירתיות הבלתי נלאית? ההשראה מגיעה בדרך כלל מתוך עיסוק מקצועי יום יומי בעיצוב וכן מתוך התעדכנות בלתי פוסקת בעיצוב על גווניו השונים לרבות אופנה בינלאומית. במקביל, ההשראה עשויה להגיע גם מעולמות תוכן שונים לכאורה, מעונות השנה, מהגוף האנושי, מהטבע שסביבנו, מהטכנולוגיה, מהתקשורת ואפילו מתעשייה או ממוטיבים אורבניים.

עיצוב לפי הזמנה

כאשר מעצב האופנה נשכר על מנת לבצע פעולת עיצוב לפי הזמנה, אין הוא יכול לתת דרור ליצירתיות השופעת מבלי לבצע לפני כן ליבון צרכים מקיף עם הלקוח. יתכן מאוד שאותו לקוח (או לקוחה) רואה לנגד עיניו מטרות מסוימות שמצריכות התייחסות עוד במהלך שלבי התכנון ועוד בשעה שהבגד או הבגדים נמצאים עדיין על שולחן השרטוטים. מכיוון שתהליך העיצוב עשוי להיות ארוך ומורכב, יש לשתף את הלקוח בשלבי העבודה השונים, בנקודות שבהן ניתן לקבל הערות ורשמים לקראת הצגתו של המוצר המוגמר – בגד חדש, בעיצוב שלא היה כמוהו. 

צרו קשר
סטודיו יגאל רוזנטל בע"מ | הבוצרים 1, כרמים, ראשון לציון 7549821 | טלפון: 050-5246423
צור קשר
טלפון: 050-5246423
פקס: 03-9618191
סטודיו יגאל רוזנטל
תפנית בניית אתרים
תפנית: בניית אתרים | עיצוב אתרים | קידום אתרים | 054-4780798
X:-- | Y:--
בקשתך בביצוע....