סניף ראשון לציון
כתובת: סטודיו יגאל רוזנטל בע"מ הבוצרים 1, כרמים, ראשון לציון. 7549821
טלפון: 050-5246423
סניף חולון
כתובת:
טלפון: 03-9618190
מאמרים » הפקות דפוס
הפקות דפוס

מזה מאות שנים מביא עימו הדפוס לידיעת הציבור מגוון רחב של ידיעות, חידושים ופרסומים. באמצעות הפקות דפוס ניתן להוציא לאור מגזינים, אנציקלופדיות, חוברות, עיתונים וספרים. רמת ההפקה והדפוס יכולה לנוע מהפשוט והזול אל המשובח והיוקרתי. במהלך ההפקה נהוג להקפיד על סטנדרטים בעיצוב, בבחירת הגופן, בעימוד, כאשר תשומת לב מיוחדת מוענקת לעטיפה.

מהי האיכות הנדרשת?

הפקות דפוס שונות נבדלות אלה מאלה ברמת הגימור ובאיכות. האיכות הנדרש נקבעת על ידי מזמין העבודה ובהתאם לתכלית שלה. למשל, לעומת עיתונות יומית, שמודפסת על גבי נייר יחסית פשוט ודק, ניתן למצוא מגזינים למנויים המופקים תוך שימוש בנייר כרומו איכותי ועבה.

גם בהפקה של ספרים ישנן רמות שונות של איכות מקובלת. לצד ספרים בכריכה רכה, ספרי עיון, פרוזה, שירה, ספרי מתכונים, ניתן להזמין גם ספרים בכריכה קשיחה, השומרת על הספר ומעניקה לו חזות יותר מכובדת.

אפשרות לאיכות משופרת

יש לזכור כי הפקת דפוס כוללת גם פתרונות למשרדים ועסקים. פתרונות דפוס עשויים לכלול ניירת משרדית ייחודית, לוחות שנה מעוצבים, עלוני פרסום וקטלוגים. גם הפקות מסוג זה יכולות להתקבל ברמות גימור לבחירה.

בהפקות איכות ניתן לשלב השבחות מיוחדות, בין אם מדובר בכריכה של ספר ובין אם מדבור בהזמנות חתונה או פרסומים ממותגים.

 

ראוי לציין כי המעצב אחראי לא רק על תכנון תלת ממדי (אריזות, פולדרים, הזמנות ועוד), עיצובה הגרפי ואפקטיבי (השבחות נייר מיוחדות) אלא גם על תמחור וליווי בכל שלבי ההפקה עד לקבלת מוצר מוגמר. 

עיצוב מקצועי מאשר הפקות מרשימות יותר בתקציב נמוך יותר!​

בהפקות‭ ‬גרפיות‭ ‬ואריזות‭ ‬‬אנו‭ ‬משלבים ‬תהליכים‭ ‬מיוחדים‭ ‬של‭ ‬השבחות‭ ‬נייר‭ ‬כמו‭ :‬למינציה, הטבעות‭,‬ הבלטות‭ ,‬צבעים‭ ‬מיוחדים‭ ,‬לקה‭ ‬סלקטיבית‭,‬ חיתוכי‭ ‬לייזר‭,‬ שטנצים‭ ‬ועד‭...‬

צרו קשר
סטודיו יגאל רוזנטל בע"מ | הבוצרים 1, כרמים, ראשון לציון 7549821 | טלפון: 050-5246423
צור קשר
טלפון: 050-5246423
פקס: 03-9618191
סטודיו יגאל רוזנטל
תפנית בניית אתרים
תפנית: בניית אתרים | עיצוב אתרים | קידום אתרים | 054-4780798
X:-- | Y:--
בקשתך בביצוע....